HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

2009.03.15. 13:53 :: StZsu

Nem írtam már vagy 3 napja blogot, és ma reggel már meg is kaptam az első "letolást", Balázstól, hogy eltűntem netről, se blogot nem írtam, se msnen nem voltam, és információéhsége van... Azért történt mindez, mert egyrészt nem nagyon értem rá írni, másrészt meg tegnap elfogyott a netem, ugyanis korlátozva van, heti 2 gigára, és vasárnap indul újra a hét, és hát szombaton délutánra kimerült a keretem. Úgyhogy ezért nem írtam.

Pénteken voltak itt Zoliék egy kicsit este. Utánam hoztak némi cuccot, meg hoztak túrórudit:))) Elmentünk velük sétálni a városba, aztán betértünk a Burger kingbe enni egyet. Ezután pedig hazajöttünk, és ők elmentek, én meg lementem, mert a többiekkel mentünk a Reichlinstrasseba, az egyik másik koleszba. Persze, mi voltunk az elsők a buliban, mert mi ott voltunk már 11 körül. És mikor már azt hittük, hogy a mexikóiak mégis kihagyják, persze akkor jelentek meg. Jó buli volt, beszélgetős, iszogatós, csocsózgatós. Csak kicsit keveset aludtam, mert 4kor feküdtem le, és fél 9kor már keltem is, mert mentünk a némettanárnénivel a piacra, meg egy múzeumba, és hajnali 10kor találkoztunk a suli előtt. Kicsit fáradt volt a csapat. A piac jó volt nagyon, ettünk sajtot, meg käsespätzlét, ami gyakorlatilag nokedli sajttal és hagymával. De nagyon finom volt! Utána pedig elmentünk az Allgau múzeumba. Délután pedig itthon voltam. Kicsit szunyáltam, meg Ponchoval, meg Rodrigoval beszélgettem, és este meg elmentünk a Ritterkellerbe, ami a mexikóiak egyik kedvenc helye. Nekem személy szerint annyira nem tetszett, mert ott lehet cigizni, és ugyan sokkal kevesebb füst volt, mint az itthoni szórakozóhelyeken szokott lenni, de így is füstös lett a ruhám, és a szemet is eléggé megviselte a füst, főleg, hogy fáradt is voltam. Annyira jó, hogy ha itt elmegyünk valahova, utána nem bűzlök 3 napig a cigifüsttől. Persze a mexikóiak tegnap este is szokásukhoz híven, elég későn toppantak be, mi addigra már épp tervezgettük, hogy lassan indulunk haza. De ők megint akkor érkeztek, amikor mi már nem is számítottunk rájuk. Hozzá kell még szoknunk az ő mentalitásukhoz, meg időszámításukhoz. Hála nekik, tegnap (vagyis ma) is 2 körül kerültem ágyba, úgyhogy csak fél 12kor sikerült felkelnem ma reggel... És erősen gondlokozom, hogy visszafekszem még egy kicsit, mert már (még...) fáradt vagyok...

Mára nem nagyon tervezünk különösebb programot, csak délután Cili átjön, és sütünk palacsintát, és Ponchoval, és Rodrigoval filmet nézünk, és palacsintázunk. Megnézzük a Verdákat, ha minden igaz, mert tegnap pont azt néztem, amikor Poncho átjött (a teraszon keresztül:)), hogy segítsek neki valamit, mert németül van, és nem igazán érti, és látta, hogy a Verdákat nézem, és kiderült, hogy ő is nagyon szereti, Rodrigo, meg Cili meg még nem látta, úgyhogy egyértelmű, hogy ezt nézzük.

De most azt hiszem, megyek, rápihenek a délutánra. Meg lehet, olvasgatok egy kicsit... És Rodrigo megjelent a teraszunkon. Merthogy Ponchoval közös teraszunk van, és Rodrigo meg Ponchoval szemben lakik, és hajlamos néha megjelenni a teraszomon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr161003436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása