HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Tejberizs

2009.07.10. 14:14 :: StZsu

Tegnap ebédre édes-savanyú szószos csirkét ettem, rizzsel, és maradt még, de úgy gondoltam, kevés lesz a rizs. Viszont, ha meg mégegy zacskóval megfőzök, az meg sok lesz. Így kitaláltam, hogy a maradék rizsből csinálok tejberizst. Úgyhogy most éppen fő a tejberizs. Asszem, kicsit más állaga van, mint amit anyum szokott főzni... De lehet, ez az uncle ben's zsacskósrizs hibája, nem az enyém. Pontosabban, tuti, h az ő hibája... Lassan elkészül. Még nem kóstoltam, úgyhogy nem tudom, milyen az íze, de nagyon rossz nem lehet... Sose csináltam még tejberizst. Meg van itthon eprem, úgyhogy majd azzal együtt fogom megenni. Meg mindjárt elugrom a nettóba, és veszek némi barackot is, és azzal meg még fincsibb lesz. Tök szupi. Büszke vagyok magamra, hogy eszembe jutott ;-)))

Amúgy, még mindig hideg van. De ma már legalább nagyjából süt a nap, bár még mindig van egy csomó felhő, és még mindig benne van egy kiadós eső. Viszont, ha hinni lehet a netes előrejelzésnek, akkor már javulóban van az idő. Melegszik, és tűnnek el a felhők. Keddre pl verősfényes napsütést, és 30 fokot mutat. Meg holnapra Lindauba is már viszonylag kevés felhős napsütést mutatott. Igaz, annyira nem lesz még meleg, de legalább napsütést mutat. Már ez is valami. Ha már nyár nem is lesz idén, de legalább a nap süssön!!! És ha sokat süt, egy idő után talán még az idő is felmelegszik.

No, közben nagyjából el is készült a "mű". Még kell rá némi cukor, meg fahéj, meg ilyenek, és nagyon szupi lesz. Nyam-nyam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr481238434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása