HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Vihar előtti (utáni) csend

2009.05.26. 17:39 :: StZsu

A délutánt nagyon kis szorgosan kezdtem. Hazajöttem, egyből lementem mosni egy szép nagy adagot. És mivel ez a tevékenység úgy látszik mostanában nagyon népszerű a koleszban, alig találtam szabad szárítót, és az is a kissebb fajta, úgyhogy a ruháim igen nagy része kényszerült feljönni, és a teraszon vállfán száradni (mondjuk, amúgy is hoztam volna fel párat, mert lent nagyjából soha nem száradnak meg, annyira nem jó a szellőzés...). Majd feljöttem, szépen kipakoltam a teraszra, majd tettem-vettem, majd egy kicsit kiültem olvasni a napra (a ruhák alá). Majd úgy döntöttem, kicsit ledőlök. Ekkor volt nagyjából 30 fok, napsütés (oké, meg némi felhők, de azok már délelőtt is voltak). Majd nagyjából egy óra múlva felébredtem, és először csak hallgattam nagyjából még félkómásan, hogy mi ez a zaj? Majd felkeltem, és a teraszajtóhoz érve rájöttem, hogy ez a zaj a szél, és tök sötét van, valamint, hogy marhagyorsan el kéne távolítani a ruhákat a teraszról, m 1, elszállnak, 2, két percen belül elkezd ömleni az eső, valamint az ajtót sem ártana becsukni... Úgyhogy gyorsan beszedtem őket (meg Poncho törölközőjét), majd becsuktam az ajtót (némileg megküzdve a széllel), majd úgy 1 percen belül tényleg elkezdett ömleni az eső... Pedig csak 1 órát aludtam!!! Szóval, szép kis vihar volt. Volt minden, "ami kell", szél, villámlás, dörgés, eső (vízözön), jég, és töksötét. Ami azt illeti, az még mindig van, de az eső, meg a szél már alábbhagyott, viszont lehűlt vagy 10-15 fokot a hőmérséklet, és simán esélyes még egy kör. Azt hiszem, ezt hívják a németek Unwetternek....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr451145199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása