HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

5/7

2009.07.09. 15:45 :: StZsu

Vagyis: eddig 5 vizsgát írtam már meg a 7ből. Vicces, ez az első hét a vizsgaidőszakból. És a maradék kettő 20-án lesz. Igen, mindkettő. Remekül sikerült elosztani őket, majdnem egyenletesen... Ez amúgy nem az "én művem". Itt ugyanis nem úgy megy a dolog, mint otthon, hogy van ezer időpont, aztán old meg ahogy akarod, hanem itt van mindenből egy azaz egy időpont, aztán old meg ahogy akarod. És itt csak 3 hét a viszgaidőszak, nem 6, mint otthon. És ebből most van vége az első hétnek. Nekem volt egy vizsgám a múlthéten, meg 4 ezen a héten. Hétfőn egy, kedden kettő, meg ma egy. (És a változatosság kedvéért esik az eső, de ezen majd kicsit később akadok ki, ha befejeztem a "kiakadást a vizsgákon") De most legalább van több, mint egy hetem a maradék kettőre, úgyhogy ha elkezdem a tanulást még a hétvégén (mondjuk holnap), akkor szépen nyugisan meg tudom tanulni őket. Igazából, tekintve, hogy mindenki tanul, úgyse lesz egyszerű senkit rávenni, hogy csináljunk mást, úgyhogy jobb híján nekem is marad a tanulás. De azért a hétvégén Matthiassal el akarunk menni Lindauba egy kicsit kiruccani. Meg Zoliéknak is mondtam, hogy ha van kedvük, akkor ők is jöjjenek, aztán találkozzunk már egy kicsit, mert rég láttam már egyetlen bátyámat... Bár, ez még képlékeny, hogy pontosan mikor is megyünk, mert az idő (amin még mindig a köv bekezdésben akadok ki...) mostamában elég érdekes errefelé. Szóval, még nem tudjuk, mikor, de el akarunk menni Lindauba. Igazából nagyjából azóta akarok Lindauba menni, hogy itt vagyok. Lassan már ideje lenne, még mielőtt hazamegyek. Apropó, hazamegyek: ma reggel megérkezett postán a vonatjegyem hazafelé. Merthogy otthon meg lehet venni a nappali vonatra is 29€-ért a jegyet, úgyhogy Mama megvette nekem, és elküldték postán. Július 26-án, 9.27kor megy a vonatom (Münchenből, Kemptenből 6.48kor...). És otthon leszek egészen augusztus 6-ig, amikoris Dorkával együtt visszajövünk Kemptenbe, és körbemászkáljuk a környéket, amennyire 3 nap alatt vonattal/bicajjal/gyalog csak lehet. Majd Dorka 10-én délelőtt hazamegy. Én meg augusztus 15től kezdek Ausztriában dolgozni. Fura lesz elmenni innen. Nem annyira örülök, hogy kevesebb, mint 3 hét múlva megyek haza... Mármint, ez azért kicsit fura, mert az egyik felem örül, hogy hazamegyek, mert nem voltam otthon lassan 2 hónapja, és jó lesz kicsit otthon lenni, találkozni a családdal, barátokkal, meg minden. De abban a pillanatban, hogy július 26án felszállok a vonatra, vége lesz az itteni életemnek, és ezzel együtt sok nagyon jó dolognak, és azokkal az emberekkel, akikkel fél évig nagyjából együtt éltünk, fogalmam sincs, mikor fogok legközelebb találkozni - (legyünk reálisak...) fogalmam sincs, hogy egyáltalán fogok e még találkozni... És tudom, jövök még vissza néhány napra, de az már nem lesz ugyanaz. Az már csak egy "nyaralás" lesz Dorkával, és nem ennek a félévnek a folytatása, mert szinte senki nem lesz már itt akkor.

Na, inkább rátérek az időjárásra, mert ha folytatom ezt, akkor még a végén elbőgöm magam, annyira elszomorodok... Bár, az időjáráson is "van mit bőgni". Szóval, eléggé wechselhaft mostanában. Most éppen nem esik, legalább 1 perce, és húsz foknál nem nagyon volt melegebb mostanában. Tegnap este elmentünk egy kicsit sétálni, és a vastagabbik farmeromban, pulóverben, és dzsekiben voltam, és nem volt melegem. Júliusban... Én ezt már nagyon unom. Szeretnék egymást követő 3 nap megdögleni már a melegtől!!! Tényleg! Mert én szeretem a nyarat!!! És nyáron legyen nyár, legyen meleg, és legyen 30 fok! És ősszel legyen ősz, ne most! És ilyen az idő már vagy másfél- 2 hete. És mindig ez van. Van nagyjából 3 napig jóidő, és utána 2 hétig esik, és hideg van. És már nagyon unom!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr911236561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása