HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Itthon

2009.08.18. 23:25 :: StZsu

Amióta utoljára írtam, kicsit megváltoztak a terveim, úgyhogy most megint itthon állomásozom, úgy tűnik, ezúttal huzamosabb ideig. Annyi történt, hogy az utolsó pillanatban kiderült, hogy mégsem mehetek Ausztriába oda gyakorlatra, ahova eddig úgy volt, hogy mehetek. Szóval, most éppen "újratervezés" (ahogy egy valamirevaló navi mondaná, ha nem akarja még bevallani, hogy gőze sincs, hol van) alatt van a hogyantovább. Majd, ha kitaláltam, mi legyen, és megtaláltam a helyem (mármint, a gyakhelyem), majd elmesélem, hogy mit csinálok, és hol, de erre az eddigi tapasztalataim alapján inkább már csak akkor kerítek majd sort, ha már ott vagyok. Már csak babonából is. Ami amúgy nem nagyon vagyok, de néha azért mégis. Na jó, nem csak néha. Néha nagyon úgy tűnök (legalábbis magamnak), mintha babonás lennék. Amúgy meg, már elég este van, úgyhogy ha értelmetlenek lennének a mondataim, az azért van. Vagy nem tudom. Igazából nem is, mert mostanában (is) ilyentájban, vagy inkább még később kerülök ágyba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr411320887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása