HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Cili

2009.02.12. 22:42 :: StZsu

Cili az a lány (az egyik), akivel együtt megyünk ki. Ma végre találkoztunk élőben is az iwiwen levelezés után. Örülök, hogy megkeresett iwiwen, bár, én is terveztem, hogy felkeresem a többieket, de ő megelőzött.

Egy tea és egy capuccino mellett megvitattuk kételyeinket, és várakozásainkat. Jó volt dumcsizni egy kicsit. Igaz, nem egy koleszban leszünk, de azért közel fogunk lakni egymáshoz.

Ezen kívül, ma beszereztem egy nagyon csini pólót, egy vékony pulcsit (mind a kettő fekete), és egy túrahátizsákot. Elvégre, a fizetés arra való, hogy elköltsük...

Ja, és kaptam programot az első két hétről (az orientációs hetekről). Március 2án kezdődnek a programok. Az első nap lesz mindenféle Einführung, meg welcome party. Aztán délutánonként lesz napi 4 óra németkurzus. Meg lesz egy kirándulás Neuschwansteinbe, meg ilyesmik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr45940069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása