HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

...

2009.07.19. 09:23 :: StZsu

Most csak röviden... Egy példával szeretném prezentálni, hogy miért szidom állandóan az itteni időjárást. Tehát: csütörtök: 30 fok, napsütés, strand, úszkálás a tóban, leégés a napon. Szombat este: séta a városban, a télen használt farmerban, és négy azaz 4 darab hosszúujjú felsőben (póló, pulcsi (igaz, csak egy vékony...), egy farmerdzseki, és végül egy rendes dzseki), és nem volt melegem!!! Sőt, kifejezetten jól jött volna mondjuk egy kesztyűűű.

Amúgy meg vizsgázom még mindig. Hétfőn utoljára, de akkor kettőt is. De már nagyon unom.

Emellett nem sok minden történt velem mostanában. Tanultam, tanultam és tanultam. Na jó, igaz, csütörtökön voltunk a tónál strandolni. Meg persze tanulni. Péntek este meg Matthiassal megnéztük végre a Benjamin Button különös életét. Még mindig tetszik. Nagyjából minden este a héten terveztük, hogy megnézzük, és pénteken végre sikerült. Brad Pitt még mindig... hm... Aki még nem látta, sűrgősen pótolja eme hiányosságát!!! Komolyan!!! Kicsit Forrest Gump stílus, és nagyon jóra sikerült szerintem.

Valamit akartam még írni, de most ezt így konkrétan elfelejtettem. Úgyhogy ezt most nem írom le... De megyek is tanulni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr501254243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása