HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Iller-parti kertiparti

2009.05.22. 12:13 :: StZsu

Tegnap este grilleztünk egyet a folyóparton. Tök jó volt. A többiek már többször jártak ott, de én eddig valahogy mindig kimaradtam, úgyhogy végre én is kipróbálhattam a már sokat hallott grillezést a folyóparton. Még mindig füstszagú a hajam... Az idővel nagy mázlink volt. Mielőtt elindultunk, nagyon esőre állt, de végül megúsztuk eső nélkül. Igaz, a végén leginkább azért indultunk haza, mert megint elkezdett esegetni, meg villámlani, dörögni.

Kedden este amúgy megint volt Zugspitzbar, merthogy tegnap ünnep volt, így átrakták most kivételesen keddre. Nagyon jó volt. Még délután Cilivel elmentünk táncolni, mert a suliban van egy latin társastánc kurzus, úgyhogy arra "járunk" (már voltunk 2szer is...). Az a jó, hogy nagyjából kiegyenlített a társaság, vagyis majdnem ugyanannyi fiú van, mint lány, úgyhogy nagyjából mindenkinek van párja. A táncóra után este elmentem Matthiassal sétálni egyet, felmentünk a várhoz, tök jó volt, nem voltam még ott este. Meg már üzemelt a sörkert is, ami ott van, igaz, tök üres volt, de legalább a zene szólt... Aztán némi kitérővel átmentünk a Zugspitzbe. Először felmentünk Ciliért, meg ittunk egy sört, hamár ott voltunk, aztán már négyesben (Cili, Rodrigo, Matthias és én) lementünk a bárba. 90'es évek zenéi voltak. Vicces volt. Nagyon jó volt végre nem csak a parktheaterben megszokott zenéket hallani, hanem valami egyebet is. Igaz, leginkább olyan számok voltak, amiket utoljára úgy 10 éves koromban hallottam, de nagyon tetszett.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr681137247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása