HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

RE

2009.11.29. 21:43 :: StZsu

Régen jártam erre... Pedig még mindig vágyom Kemptenbe, vagyis, inkább a kempteni társaságra. Csak az történt, hogy nem annyira volt hangulatom/időm mostanában blogolni. Még amikor írogattam, ígértem egy hosszabb összefoglalót az egész félévről, no, ez úgy tűnik, már nem fog megvalósulni. Bár, ki tudja, lehet egyszer leülök, és írok magamnak egy szép hosszú Kempten-sztorit. No, de most ennyit erről.

És hogy mit csináltam Kempten óta? Ez két szóban összefoglalható: gyakorlat, szakdoga. Nagyjából ez a két dolog töltötte ki minden időmet mostanáig. De: nov. 10-én befejeztem a gyakorlatomat, majd most csütörtökön beadtam a szakdolgozatomat is (Bajorország étkezési kultúrája)!!! És most épp élvezem, hogy van egy kis időm egy átlagos regényt (és nem bajor szakácskönyvet) olvasni :-). Emellett pedig különböző álláskereső portálokon regisztrálgatok. Ez még egy szép feladat lesz. Amúgy, most is éppen azt untam meg, és ahelyett írok inkább.

Amúgy, épp vasárnap este van, és nem értem, hogy ettől miért van olyan rossz hangulatom, amikor holnap nagyjából ugyanúgy semmi fontos dolgom nincs, mint ma... Szóval, igazából a gyászos vasárnapesti hangulatomnak köszönhető, hogy ide is felnéztem. Jah, és vannak "szorgos" olvasóim, akik még mindig fel-fel néznek ide, köszönöm Máté! :-) Bár, múltkor mondtam, h majd szólj, ha látsz vmi változást, m az nem én voltam, de ez most én vagyok. :D

Egyébként meg még vagy 2 hónapja (sőt, már több is...) voltam Münchenben, Oktoberfestelni. Jövőre is megyek! Szupi hétvége volt. Igaz, végül Azizékkal nem találkoztam, meg Serivel is csak röviden. De nagyon jó volt. Máté, képek a facebookon, ha érdekel. Bár, akkor már úgyis megnézted.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr571561855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása