HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Egy újabb Parktheatermentes szerda

2009.05.01. 00:54 :: StZsu

Igen, igen, megint nem a Parktheaterben kötöttem ki, annak ellenére, hogy szerda volt tegnap este. Ennek azon egyszerű oka van, hogy Springbreak party volt a menzán... Úgyhogy megint felvonultunk "testületileg". Na jó, azért akadt néhány hiányzó... Köztük néhány igazolt, mint például Clé, aki épp el van utazva. Vicces, ahhoz képest, hogy egy emeleten lakom vele, nem beszéltem vele/ nem láttam legalább 2-3 hete.... De egyébként mostanában többekkel így vagyok. Mármint, hogy egy csomó emberrel alig találkozom. Viccesen még azokkal is, akikkel amúgy néha közösek az óráink.... (Nem, nem én jó kislány vagyok, és (majdnem) mindig ottvagyok az órákon!!!) De visszatérve a Springbreak partyra, őszintén szólva a múltkori menzaparti zenei felhozatala nekem jobban tetszett, de ennek ellenére ez is elég jó kis bulira sikeredett. Csak az egy kicsit furcsa, hogy fél kettőkor tényleg lámpaoltás van. Pontosabban, inkább lámpagyújtás, hogy jól lássuk, merre van a kijárat. Tegnap megint ott voltunk nagyon korán, már vagy fél 11kor, és akkor még nem volt SEMMI! Alig lézengtek még csak az emberek. És mire beindult a buli, és már nagyjából megtelt a menza volt vagy éjfél, és fél kettőkor meg már vége is. Ez olyan fura, mert mire tényleg jó a hangulat, már vége is van... Ez olyan, mint amikor Berlinből jöttünk haza repülővel, és alig, hogy elértük a rendes magasságot, meg sebbességet, meg minden, már kezdtünk is ereszkedni, meg lassítan... Ezért kár is volt olyan magasra menni... :)

Tekintve, hogy ilyen korán vége lett a bulinak, egész hamar ágyba kerültem, 2kor már itthon voltam, mert most nem tartottam a többiekkel a Zugspitzba, mint a múltkor. Így szerencsésen elkerült például a nadrágom egy újabb találkozást egy fél üveg sörrel. Ja, merthogy a múltkor nem tudom hogy, de Brenda nagyjából fél üveg söre a nadrágomon landolt... Ja, meg jutott a dzsekimre is, úgyhogy másnap nadrágot, dzsekit mostam. Mondjuk, annak ellenére, hogy ilyen korán hazaértem, reggel nem volt egyszerű az ébredés. Igen, rövididő alatt sok sör után nem egyszerű elaludni, és még nehezebb 5 órával később felkelni... De sikerült!!! És hősiesen bementem minden órámra!!! Tudom, ez kicsit már-már beteges dolog MÁSNAP 10től 17ig kihúzni a suliban, de az a baj, hogy ha nem megyek be, akkor totál elvesztem a fonalat, hogy mégis miről szól az óra... Úgyhogy inkább igyekszem nem kihagyni órákat, csak ha nagyon muszáj. Meghát, ugyebár, némi tanulási célból érkeztem ide, vagy mi... Legalábbis, azt mondták...

Suli után átmentem kicsit Cilihez beszélgetni, majd mentem egy kört a nettoban (hú, és vettem tejberizst is, amit azóta el is felejtettem, de most eszembe jutott, és tökre megörültem neki :)), majd hazajöttem, és az előzetes terveimmel ellentétben (alvás...) nekiálltam netezni, meg beszéltem Bertával, meg szüleimmel. Aztán most este meg Anját rávettem egy kis sétára, mert nem volt kedvem itthon ücsörögni egyedül. És most meg blogolok... De azt hiszem, ennyi elég is lesz, és inkább elmegyek aludni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr871096729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása