HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Ha szerda...

2009.04.03. 00:15 :: StZsu

Már nem is folytatom, úgyis tudjátok.

Igen, tegnap megint ott kötöttem ki végül. Pedig, múltkor már tényleg úgy gondoltam, hogy itt az ideje kihagyni egy hetet. De aztán végül mégis elmentem. Az az igazság, hogy egyre fogyatkozik a társaság. Az első két héten még mindenki természetesnek vette, hogy ott lesz, de azóta valahogy egyre csökken a banda létszáma. De azért persze így is jó volt. És legalább azt is kipróbálhattam, hogy milyen 8 pasival táncolni egyedül lányként...

Ma amúgy megérkezett a tavasz!!! Reggel még borult, és felhős, és kicsit hüsi volt az idő, de délutánra gyönyörű napsütés kerekedett! Ki is ültem a teraszra kicsit, amikor hazajöttem a suliból. Nagyon jó idő volt. Jó lenne, ha a hétvégén is ilyen maradna, mert Cilivel holnap megyünk Münchenbe, és ott leszünk egészen vasárnapig. Nagyon várom már! Anyukám unokatestvérééknél fogunk aludni. És szombaton találkozunk Mohameddel, aki Zoli egyik barátja volt, amikor ott volt, és én is jóban voltam vele, és Matthias is mondta, hogy találkozzunk, mert szombaton ő is ott lesz. Szóval, tök szupi.

Erre a hétvégére egyébként, nagyjából mindenki elmegy valahova. Szomszédaim Dublinban vannak, ma mentek, és vasárnap jönnek haza. Olyan rossz nélkülük, hiányoznak. Legközelebb nem mennek sehova nélkülem, mert nem jó itthon egyedül... Már, persze, ha itthon vannak, is sokszor egyedül vagyok, de akkor is jólesik a tudat, hogy itt vannak a szomszédban, és ha bármi bánatom van, csak át kell kopognom. Nomeg, persze sokat is vagyunk együtt. Valamelyik este hajnali kettőig szórakoztattak:). Seri, Zsani, Edina, Brenda, és Seri egyik ismerőse, aki épp itt van nála, pedig Zürichbe mennek holnap reggel, és szombaton jönnek vissza. Mi pedig Münchenbe.

Hétfőn jönnek Andrisék. Most éppen valahol Budapest és Zürich között félúton vonatoznak. Jövő hétvégén meg megyek haza. Aztán, a következő hétvégén meg megyünk Berlinbe a többiekkel, úgyhogy most kiutazgatjuk magunkat rendesen.

Ma reggel, amúgy marhabőgésre ébredtem! Jó, nem arra ébredtem, csak amikor hajnali negyed 9kor feltápászkodtam, és elmentem a mosdóba, azt hittem, rosszul hallok... Aztán, amikor mentem suliba, láttam, hogy honnan jött a hang... Itt a kolesz mellett van egy Allgäu Halle nevű hely, ahol szombatonként bolha piac szokott lenni, meg ilyesmik, és ma reggel éppen egy marhavásárnak adott otthont... Furcsa marhabőgésre ébredni. Budapesten nem nagyon szoktam hozzá ehhez... Nomeg, persze a marhákhoz szorosan kötődik a bociszag is, ami elég sűrűn előfordul itt mostanában. Mindig is szerettem volna kipróbálni, hogy milyen egy bociszagú helyen élni. Hát, most itt vagyok... Teljesült egy álmom. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr701043036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása