HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

...Parktheater

2009.03.27. 14:08 :: StZsu

Tehát, azt már szerdán ecseteltem, hogy most kivételesen nem szerdán voltunk a Parktheaterben, hanem tegnap. Igazság szerint, most valahogy nem tetszett annyira. Jó, persze nem volt rossz, de nagyon sokan voltak.

Tegnap megvolt az első spanyol óránk is végre. Beült velünk Poncho és Rodrigo is... :) Legalább annyira élvezték, mint mi a kezdő németórát. De persze segítettek nekünk:) Tök aranyosak voltak. Aztán, este Rodrigo megtanított egy nagyon fontos mondatra, miszerint: Tengo los mejores vecinos mexicanos!!! Vagyis: nekem vannak a legjobb mexikói szomszédaim. Legalábbis, ezt mondta, mármint, hogy ezt jelenti... :) Igen, tudom, nagyon szerények... De egyébként, igaz is! Tényleg nekem vannak a legjobb mexikói szomszédaim! Mi meg magyarul tanítgatjuk szomszédaimat. Egész jól megy nekik. Például, Rodrigo már el tudja mondani, hogy Rodrigo vagyok, és tudok magyarul számolni, és éhes vagyok. Ezt az utóbbit gyakran el is süti, ugyanis ő mindig éhes. És tényleg tud magyarul számolni! 10ig már-már üzembiztosan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr1001029255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása