HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

2009.03.18. 12:33 :: StZsu

Miután múltkor írtam, elolvastam Cili blogját is, és abból rájöttem, hogy mennyi mindent kihagytam... De azt hiszem, ezeket most sem fogom már leírni, mert ahhoz meg kéne nézni, hogy mit írtam a múltkor, és mi maradt ki... Lustaság, félegészség. Én néha nagyon Egészséges vagyok.

Utoljára azt hiszem, arról elmélkedtem bővebben, hogy elkezdődött a suli. Nos, a suli még mindig tart, igaz, azóta még nem volt órám. Majd ma délután lesz. Ettől viszont kicsit félek is, merthogy németül lesz, német tanárral, és kicsit tartok tőle, hogy ez nem lesz olyan jól érthető számomra, mint a hétfői. No, de mindegy, előbb-utóbb csak belejövök.

Annak ellenére, hogy tegnap egy darab órám nem volt (2 lett volna, de abból az egyik csak jövő héten kezdődik, a másik meg csak elmaradt, mert nincs még itt a tanár, aki ugyanaz, akinél most lenne órám, tehát most sincs órám, csak majd délután lesz), egész sok időt töltöttem a suliban. Konkrétan déltől mondjuk 3-4ig... Mert dél körül bementem, találkoztam Matthiassal, hogy beállítsa nekem, hogy tudjak netezni a suliban is, aztán Cilivel megbeszéltük, hogy bejön fél1re, és együtt ebédelünk, úgyhogy Cilivel, Matthiassal, és néhány mexikói sráccal ebédeltem, majd utána mentem volna az órámra, csak kiderült, hogy nem lesz... Úgyhogy akkor még maradtam egy kicsit a többiekkel, akik még mindig a tárgybeszámításokkal, meg tárgyleírásokkal küszködnek.

Délután írt egy mailt Kristóf, hogy megérkezett, és hogy valamikor tarthatnánk egy magyar estét, hogy megismerjük egymást. Igazából, mi pont hétfő este tartottunk magyar estét, úgyhogy tegnap végül egy kicsit nemzetközibb est keretében, de megismertük Kristófot is. Kitaláltuk, hogy összejövünk itt lent a Gemeinschaftsraumban inni egy kicsit. Igazából mázlim van, mert a többiek nagyon szeretik a mi Gemeinschaftsraumunkat, úgyhogy szívesen jönnek ide, ha "kell", és ez így nekem marha kényelmes, hogy csak fel kell jönnöm, és már itthon is vagyok... Igaz, így viszont egy csomószor jövök fel ezért-azért, de hát annyi mozgás kell is. A társaság nagyjából a szokásos volt, tehát mi magyarok, a török társaság, Clé, Anja, és a mexikóiak közül néhányan, főleg a fiúk, merthogy ők meg tőlünk függetlenül pokerezést terveztek. És volt egy új szereplőnk is, Matthias. Egyébként, úgy tűnik, hogy nekünk van a legeslegjobb tandempartnerünk (Zsaninak, Semihnek, és nekem), mert a többiek, akik egyáltalán ismerik a tandemüket, sem hallottak róla kb a welcomeparty óta. Pedig, ennek az egész tandempartner dolognak az lenne a lényege, hogy legyen itt valaki, aki tudja milyen egyedül egy idegen országban, és ismeri a helyi rendszert, a várost, meg mindent, és segít, amiben tud. Matthias ilyen.

Na, de most megyek, mert Cilivel találkozunk a suliban, megyünk enni, és jó lenne még 1 előtt odaérni, mert 1től van az ebédszünet, úgyhogy még a tömeg előtt akarunk beslisszanni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr411009522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása