HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :)

2009.02.18. 00:07 :: StZsu

Végre valahára esik a hó! :) Már második napja, és rendületlenül. És meg is marad. És ez tök jó, mert én (nyíltan bevállalom, lehet utálni érte, de ez van) szeretem a havat, nagyon. Mert a tél hó nélkül nem tél. Legalábbis szerintem. Úgyhogy, ha már tél van (ami persze nem baj, mert én a telet is szeretem), akkor már legyen hó, és hideg (mert, ha meleg van, elolvad a hó)!!! Szóval, a tél azért jó, mert télen lehet síelni. Már, ha van hó. Ja, egyébként síelni is szeretek. (Csak sajna nem nagyon tudok. :S)

Ja, és a legjobb, úgy tűnik, hogy mégis mostani árfolyamon kapjuk meg az ösztöndíjat, és nem a nyári, 230ftos árfolyamon. :) És ezért lehet, nyithatok devizaszámlát. Amúgy, holnap megyek biztosítást kötni. Meg lehet, számlát is nyitok egyúttal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr9949771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása