HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

2009.02.05. 00:16 :: StZsu

Ma vettem egy fényképezőt. :) Tök jó... Úgy kipróbálnám már. Csak még sajna tölteni kell az aksiját, legalább reggel 8ig (12 órát, és mivel este 8kor raktam fel...). Úgyhogy majd reggelre marad a kirpóbálás. Amúgy, rózsaszín. De szép nagyon. Nem rikítórózsaszín, csak olyan kis szolíd. Amúgy, leginkább azért lett rózsaszín, mert ebből a típusból csak rószaszín volt a boltban. De tényleg szép. Holnap szerintem mindenki utálni fog, akivel találkozom, mert mindenkit és mindent le fogok fényképezni. Mozisok, féljetek, holnap megyek mozizni is!

Éppen ezt a dalt hallgatom: https://www.youtube.com/watch?v=gc-9xVP38LQ

Az indexen olvastam egy cikket, hogy ez fog szerepelni az euroviziós dalfesztiválon, és meghallgattam, és rájöttem, hogy milyen szép ez a szám. A Valami Amerika 2ből van. Tök jó film. Kár, hogy mindig az fog eszembe jutni róla, hogy kivel néztem meg.

Úgy rémlik, mintha akartam volna még valamit írni... No mindegy, majd ha eszembe jut, leírom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr58923612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása