HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Élet a vizsgák után

2009.01.15. 00:14 :: StZsu

Szóval, az van, hogy tegnap levizsgáztam környezetgazdaságtanból, ma meg megtudtam az eredményét (3as lett, ami nem túl jó, de azért örülök, h megvan, és 3as lett). És így erre a félévre nagyjából be is fejeztem a vizsgákat. Mind a kettőt. Meg a 3.at, amiből megbuktam ma (szándékosan), mert fel kell vennem egy tárgyat a következő félévben is, hogy aktív legyen a félévem, hogy el tudjak menni erasmura. Úgyhogy most egy ideig semmi tanulás. Esetleg egy kis német...

Ezen kívül meg mozizom. Mármint, dolgozom. Meg néha tényleg mozizom. Szüleim szerint túl sokat is. Tegnap például megnéztem az Ausztráliát. Nagyon jó volt! Csak kicsit hosszú. De megérte.

Közben január 15. lett. Ma 4 éve volt a szalagavatóm :)

Azt hiszem, ma ennyi telt ki belőlem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr67878727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása