HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Vissza a "hétköznapokba"

2009.04.28. 23:48 :: StZsu

Igen, hazatérve Berlinből visszacsöppentem a "jól megszokott hétköznapokba". Határozottan idézőjelben. Merthogy, amióta itt vagyok, még szerencsére nem tudott kialakulni a "szürkehétköznapok" érzés. Vagyis, olyan ez az egész, mint egy 6 hónapos nyaralás. És ez a nyaralás érzés még mindig tart. Bár, azért már fogy a lendülete, de tart. Seri szavaival élve: "tök vicces, hogy a nyaralásból elmegyünk nyaralni...".

A hétvégém nem volt túl zsúfolt. Úgyis fogalmazhatnék, hogy alig mozdultam ki a szobámból. De már nagyon rám fért, mert az elmúlt egyhónapban elég sokfelé jártam, és elég kevés időt töltöttem itt... Az egész Svájccal kezdődött, majd a következő hétvégén Münchenben voltam, majd otthon, majd Berlinben. Jó, tudom, fogjam be, és örüljek, hogy ilyen mázlista vagyok, hogy ennyit utazgattam. A következő komolyabb cél Hamburg, de az majd csak május közepén. Aztán május végén Budapest.

Szóval, igazából említésre méltó esemény vasárnapig nem nagyon történt. Vasárnap délután Cilivel kicsit levezettük a fölös energiáinkat, és elmentünk egyet biciklizni. Kinéztünk egy tavat, és azt fedeztük fel, nem messze a várostól. De sajnos nem tudtunk a tó mellett leülni, mert el volt kerítve, viszont, nyáron oda fogunk járni strandolni!!!

Aztán, tegnap meg elhatároztuk, hogy nekiállunk futni. Úgyhogy nagy lelkesen tegnap el is mentünk Rodrigoval és Cilivel, és Poncho egy darabig jött velünk biciklivel, aztán miután elvesztett minket, visszament a Zugspitzbe. Majd futás után betértünk Cilihez, megvacsiztunk, majd haza. És persze elhatároztuk, hogy minden nap megyünk. Meg is beszéltük Ernestoval, hogy ma ő is jön. Aztán, ahogy közeledett a délután 6 óra, elkezdett esni, de azért mi "nagyon lelkesen" elmentünk. Bár, a jelek szerint a tegnapi futás engem elég erősen lefárasztott, mert ahhoz képest, hogy tegnap mennyit bírtam, ma sokkal kevesebbet. De ma nem volt olyan jó az idő sem. Esett, meg kicsit hűvösebb is volt. Úgyhogy, részemről már azzal is teljesítettem a tervet, hogy nem adtam fel, és elmentem. Aztán, a futás után elmentünk biliárdozni, mert van itt egy biliárd aréna, ahol keddenként lady's night van, vagyis a lányok ingyen játszhatnak. Úgyhogy már vagy harmadszor voltunk. Persze mindig csak kedden...

Holnap este meg Spring break party lesz a menzán. Természetesen megyünk! Kíváncsi leszek rá nagyon, mert a múltkori menzaparty nagyon jól sikerült szerintem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr441092705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása