HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Húsvétol

2009.04.12. 23:48 :: StZsu

Szóval, még mindig itthon tengetem napjaimat. Pénteken nagyjából az egész napot vásárlással töltöttem. Lementünk a piacra, majd délután meg az Auchanba, és vettem két felsőt, meg egy cipőt. Nagyon szupi mindegyik. Aztán, szombaton meg mit is csináltam? Ja, igen, tudom, délelőtt nagyjából semmit, aztán pedig elmentünk a Hűvösvölgyi nagyrétre, és utána meg Attiláékhoz, akik ott laknak. Aztán meg este leugrottam kicsit a moziba, és beszélgettem kicsit Mátéval, akinek majd mindjárt szólok is, hogy olvasgathat, meg Tomival. Aztán meg hazajöttem családilag sonkázni.

Ma pedig délelőtt elmentem egy kicsit bicajozni, csak, hogy megjárassam a bicajomat, hamár itthon vagyok, utána pedig ebédeltünk, rántotthusit, meg sültkrumplit, aztán pedig elmentünk Alcsútdobozra, az arborétumba, Bertáékkal együtt, majd egy kicsit Esztergomba, majd Bertáékhoz Tátra, majd nemrég haza, és most itt vagyok.

Holnap pedig reggel leküzdöm a locsolók hadát (apum, tesóm, nagybátyám, unokatesóm, esetleg Berta apukája, tehát komoly had, legalább 4 ember...), és délután találkozunk Dorkával, és Nórival.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr191061761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása