HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Pihi a köbön

2009.03.29. 17:43 :: StZsu

Még mindig Svájcban vagyok, Zoliéknál, csak holnap reggel megyek haza, Ninával. 8kor indulunk, mert 10kor mindkettőnknek órája van. És hogy mit csináltam a hétvégén? Hát, nem sokat. Leginkább semmit. Vagyis, tegnap elmentünk Churba, nagyjából ennyi. A mai délelőttöt lényegében átaludtuk, vagyis, 10kor keltünk fel, de mivel most állítottuk át az órát, ezért az ma már 11 volt, aztán szép lassan megreggeliztünk, majd én tanulgattam, Zoli  a gépét telepíti újra, nagyjából egész nap, Berta pedig mosott, főzött, angolházit írt, meg ilyesmik. Szóval, most kicsit kipihenem az elmúlt 1 hónap fáradalmait, és erőt gyűjtök a következő 5 hónapra. :) Például a kedd esti salsapartira, meg a holnap délutáni palacsintasütésre Ponchoékkal.

Képzeljétek, ettem ma lazacot! Aki ismer, az tudja, hogy ez tőlem merőben szokatlan cselekedet, merthogy igyekszem mindenféle dologtól távoltartani magam, ami a vízben élt valamikor, és úszással töltötte az életét. Magyarul nem szeretem a halat, és semmi mást, ami folyókból, tavakból, vagy tengerekből jött. Ahhoz képest, hogy hal, egész ehető volt amúgy.

No, nekiállok kicsit spanyolozni, aztán meg visszatérek a HR-hez, mert az olyan izgi...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr591033388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása