HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Ha szerda, akkor...

2009.03.25. 21:17 :: StZsu

Kivételesen nem Parktheater. Vagy inkább, kivételesen ha Parktheater, akkor nem szerda, hanem csütrötök. Merthogy, holnap este lesz egy szemeszternyitó buli, és ezért a mai napot kihagyjuk... Legalábbis, én. Meg igazából a többiek is. Tegnap volt a tandemparti a Zugspitzben, úgyhogy most ideális lesz egy kis pihenés. Tök jó volt. Előtte szomszédaimmal nagyon logikus módon átmentünk a Reichlinbe inni egy kicsit, majd együtt mentünk néhányan a Zugspitzbe. Nos, azt tudni kell, hogy a Zugspitz a suli mellett van, a Reichlin pedig a belvárosban, a Kotterner pedig a kettő között. Szóval, tettünk némi kitérőt. Merthogy olyan jó idő volt. Alig szakadt a hó, és alig volt hideg... Ja, merthogy itt még mindig esik a hó. Tudjátok, a Sommersemesterre jöttem ki... Azon gondolkoztam, hogy milyen lehet akkor a Wintersemester. Aztán, miután megérkeztünk a Zugspitzba, felmentünk José, Erdem és Kristóf konyhájába, és ott folytattuk az ivászatot, majd nagynehezen lejutottunk a Zugspitzbárba is. Most legalább végre magát a bárt is láttam, nem úgy, mint a múltkor, mert most közel sem volt annyi ember lent. Egész jó kis parti kerekedett belőle. Mindenki kapott nevet, meg egy egy betűt. Voltak piros, meg fehér betűk, és ha megtaláltad a párodat, akkor a bárban ihattatok együtt egy Jägert. Nekem kettő betűt sikerült szereznem...

Ma viszont olyan hulla voltam egész nap. Alig bírtam ébrenmaradni az órákon. Ja, merthogy ma már végre volt 2 órám is, mindkettő németül. Hát, nem mindig sikerült koncentrálni arra, hogy mit mondtak a tanárok. De amúgy, érdekes volt. Főleg a Food und Beveragesystem. És holnap kezdődik a spanyol. Tök jó. Kíváncsi vagyok rá nagyon, hogy milyen egy idegen nyelvet idegen nyelven tanulni (spanyolt németül).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr471025771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása