HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Ha szerda, akkor...

2009.03.19. 18:36 :: StZsu

Már nem is folytatom, úgyis tudjátok, hogy mi van akkor, ha szerda van. Hát persze, hogy Parktheater. Bár, szerintem lassan már némi szünetet fogok/fogunk tartani, mert ugyanazt a 3 cdt variálják, és ez lassan már kicsit unalmas kezd lenni. Nomeg, csütörtökön 9.50től órám is lesz... De tegnap még azért elmentem, mert ma még nem volt órám. Hát, őszintén szólva, most nem éreztem magam annyira jól. Jó volt, de valahogy a múltheti sokkal jobb volt. De most végre jött velünk Matthias is. A többi magyar viszont nem jött... Csak Kata volt ott, de vele sem sokat beszéltem, csak kb köszöntem neki. Aztán nem maradtam túl sokáig, olyan fél 2 körül eljöttem. Hazafelé nagyon elterveztem, hogy amint hazaérek, bedőlök az ágyamba, mert eléggé fáradt voltam (mostanában valahogy minden este valami buliban kötök ki...), erre bementem a szobába, levettem a kabátom, majd legnagyobb meglepetésemre valaki bekopogott. Ami azért volt meglepő, mert a folyosóról 2 embert ismerek, Ponchot és Rodrigot, és ők biztosan nem lehettek, mert amikor eljöttem a Parktheaterből, ők még mind a ketten ott voltak. Jorge volt az, aki szintén mexikói, és ő is a Kotternerben lakik, de ő lent az első. És én abban a hitben éltem, hogy ő is a Parktheaterben partizik még. De ehelyett Rodrigo szobájában ücsörgött, és gépezett. Merthogy Rodrigonál van a laptopja, mert mittoménmért. És hallotta, h megjöttem, és átkopogott. Aztán behívtam, hogy ne nyitott ajtónál beszélgessünk, merthogy hangos, és este az egyik csaj szólt, hogy ha lehet, csukjuk be az ajtót, mert különben nagyon áthallatszik minden, és őt zavarja. Amúgy, igaza van, tényleg nagyon hallatszik, ha nyitott ajtónál beszélget valaki. Szóval, bejött Jorge, és még elbeszélgettünk vagy egy órát... Közben megjött Rodrigo is, hogy visszakérje Jorge laptopját, merthogy valami házit csinál rajta. Szóval, jó volt. Olvasott Shakespeare-t magyarul, egész jó kiejtéssel, majd velem is olvastatott valamit, egy számnak a szövegét spanyolul. Aztán elkezdtünk a filmekről dumálni. Aztán olyan 3 körül elment, és végre eljutottam az ágyig. Már, egyáltalán nem bántam, hogy dumáltunk kicsit, csak fáradt voltam. Aztán, ma aludtam kb 11ig, majd utána még kicsit félkómásan megpróbáltam bekapcsolni a netemet, de nem nagyon akart sikerülni, mert valami baja volt, ugyanaz, mint tegnap este. Úgyhogy írtam Jorgenak egy smst, hogy ha hazaér, segítsen már megint megcsinálni, de addigra már megoldottam a dolgot. Pedig, feljött, h akkor segítsen.

Délután Cilivel mászkáltunk a városban, egyrészt azért, hogy Clének vegyünk valami ajándékot, másrészt meg azért, mert Cili most eltökélte, hogy dolgozni akar, és be akart menni pár helyre beadni az önéletrajzát. Megaztán vettem két képeslapot, egyiket a Vikinek, aki intézget nekem mindenfélét a suliban, a másikat meg nagymamának. Fel is adtam őket rögtön, úgyhogy a magyar postát ismerve néhány hét, és már oda is érnek. Aztán, beugrottunk kicsit Serihez, hogy írja alá a képeslapot, amit vettünk Clének, aztán ettünk egy dönert, kicsit felmentünk hozzám, majd átjöttünk ide, és most várjuk, hogy a többiek előkerüljenek, mert elvileg itt találkozunk, hogy foglaljunk jegyet meg szállást, mert akarunk majd menni Berlinbe áprilisban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr981012487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása