HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

The Europeans

2009.03.08. 11:59 :: StZsu

A tegnap estét a bagázs európai felével töltöttem, egy bárban, ott ahova a múltkor sikerült zárás előtt úgy negyed órával beülnünk, így végül nem is ittunk semmit. Szóval, az európai csapat áll egy francia lányból (Clementine), egy orosz lányból (Anja, aki Anyának írja a nevét:D), három török srácból (jó, tudom, ők már határeset, de azért még európaiak), és négy magyarból. Először csak 6an voltunk, a többiek később csatlakoztak, de végül mindenki odatalált. Jó volt. Fura dolog ez amúgy. Itt vagyunk huszonegykét évesen, mindenféle náció, és egy sör mellett a válságról, meg mindenféle gazdasági dologról, meg az euról beszélgetünk, ráadásul angolul. A vicces az, hogy én még magyarul se nagyon szoktam ilyesmikről beszélgetni. Egyébként, úgy tűnik, például Törökországban nagyjából ugyanazok a problémák vannak, mint Magyarországon... Na jó, nem, ők pl nem az euróért "küzdenek", hanem még csak az eu tagságért...

Amúgy, aki Zolinak érzi magát, és ma ünnepli a névnapját, és nem nyáron, annak boldog névnapot!

Ma meg, délután elmegyünk Immenstadtba egy kis hegyi levegőt szívni, Clemmel, Cilivel, és Anjával.

Poncho megtalált msnen. De gőzöm sincs, h honnan tudja a címemet... Ez aztán a technika, itt vagyunk egymástól úgy 5 méterre, mindössze egy fallal elválasztva, és interneten beszélgetünk... Tegnap este amúgy, kicsivel éjfél után amikor bekopogott, h megkaptam e a választ a smsre, kérdezte, h és, mi a tervünk az estére... Épp akkor értem haza a sörözésből, úgyhogy az én tervem már teljesítve volt az estére. Amúgy, lehet, lassan be kéne iktatni egy pihenőnapot, amikor tényleg nem megyek sehova este, hanem alszom, és nem netezek éjszaka, hanem alszom... Lehet, ezzel inkább várok augusztusig. Igazából, valahogy egyre rosszabbul esik felkelni reggel (délelőtt)... Az elején még szerintem az ágyat sem nagyon szoktam meg, úgyhogy 8 körül már felébredtem az első pár napban, de azóta azt valahgy egyre tovább alszom. Pedig, ez még csak az első hét volt, mi lesz később???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr85989037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása