HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Ezmegaz

2009.02.20. 21:44 :: StZsu

Hétfőn becuccolok a koleszba Kemptenben. Aztán továbbmegyünk Svájcba, és majd csak vasárnap megyek vissza, és akkor már ott is maradok tökegyedül. Na jó, nem tök egyedül, mert addigra már ott lesz például Cili. És valamikor majd persze Matthiassal is találkozom, de ő még lehet, hogy akkor nem lesz ott.

Lassan ideje lenne már tényleg pakolni is, nem csak szedegetni össze a cuccaimat. Bár, határozottan nő a kupac, az igaz, de még be is kell őket varázsolni a táskákba, és még egy csomó mindent nem raktam össze.

Az a furcsa, hogy nem is izgulok annyira. Persze, azért izgulok, de azt hittem, hogy ilyenkor már tűkön fogok ülni, ehhez képest, annyira nem is. Délelőtt például úgy 3 órán keresztül konyharuhákat, és zsebkendőket vasaltam, miközben Szex és New Yorkot néztem. Még van belőle pár rész... Úgy 3 rész, a 6 évadból.

Tegnap amúgy végre tényleg kiléptem a rébuszból. Igaz, futottam érte pár kört, mert kellett még 2 félévre iskolalátogatási igazolás, úgyhogy mehettem be a suliba is. Meg közben beugrottam anyummal a Mammutba ebédelni, meg "plázázni" egyet. Vettem/kaptam egy tök szupi tréninget. Most is az van rajtam.

Tegnap volt egy olyan osztálytalálkozó féle is, mert most 20 éves a Kempelen (a volt gimim), és ezért volt egy kiállítás, és utána "osztálytalálkozók", de mondjuk az osztályunkból nem voltunk túl sokan, csak kb 8-10en, de azért jó volt látni őket, meg a tanárokat. Úgyhogy, alapvetően jó volt bemenni egy kicsit. A suli amúgy nem sokat változott. Azon kívül, hogy lecserélték a jóöreg rozoga nagy barna padjainkat, meg kicserélték az ablakokat (így már nem is izgi, tuti, h nem folyik be az eső, és még a szél sem fúj be...), meg az ajtókat. De a tesi öltözőben például még mindig ugyanolyan büdös van, mint 4 évvel ezelőtt volt. Ott csak az ajtók változtak. Ja, és tök jó volt, bemehettünk utcai cipőben, sőt, mi több, még magassarkúban is a tesiterembe!!!  És még Ács tanárúrral is találkoztunk! Na, ő aztán tényleg egy cseppet sem változott! De még csak nem is öregedett. Ő egyébként tesitanár volt, amíg annyira elege nem lett belőlünk (pontosabban a évfolyam fiújaiból, mert addigra már csak őket tanította), hogy nyugdíjba nem ment. Arról volt amúgy híres, hogy messziről lehetett hallani, ha felhúzta valaki, és hogy egész télen szertornáztunk.

Most amúgy éppen Tűzvonalbant nézek. De mivel úgy másfél részt kihagytam, kicsit összekuszálódtak a szálak, és mivel most is éppen itt írogatok, ezért most sem egészen figyelek a sztorira. De úgyis mindegy, mert neten még mindig nem sikerült megnéznem, úgyhogy egyelőre úgyse nagyon fogom követni az eseményeket, tekintve, hogy nem annyira leszek itthon. Ja, és rájöttem, hogy Beugró is lesz ma, úgyhogy, azt is megnézem!!! Már, ha addig el nem alszom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr22955629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása