HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

A mozi

2009.01.24. 00:23 :: StZsu

Máté múltkor azt mondta, hogy nem is írtam semmit a moziról, úgyhogy, most írok a moziról...

Kezdjük azzal például, hogy február 1től felmondtam. Bár, lehet, hogy inkább azzal kéne kezdeni, hogy hogy kezdődött a mozis történetem, és nem azzal, hogy vége.

Szóval, az egész úgy kezdődött, hogy június 10én sikeresen leszigorlatoztam táptanból (hogy hogy, azt még ma sem egészen tudom, de a lényeg, hogy sikerült...), majd anyukám kb június 11-én felvetette, hogy esetleg csinálhatnék valami értelmeset is a nyáron, és mi lenne, ha nem ülnék itthon szeptemberig, és esetleg még fizetnének is ezért. Majd regisztráltam pl a rébusz honlapján a mozis munkára, meg még pár helyre, és a legnagyobb meglepetésemre másnap felhívtak, hogy tényleg akarok e moziban dolgozni, és hétfőn menjek be. Kedden (június 17.) délután már a moziban találtam magam a próbanapomon. És még azon a héten el is kezdtem a mozis pályafutásomat, egy remek péntek esti zárós boxos műszakkal. Aznap éjjel még álmomban is kasszáztam...

Akkor még úgy gondoltam, hogy augusztusra én már régen nem leszek ott. Aztán, többször elhatároztam, hogy most aztán már tényleg felmondok, aztán mindig átalakult a felmondás "ha nem engednek el, felmondok"-ká, és mindig elengedtek... És én még mindig ott vagyok. De mostmár tényleg felmondtam, nincs több halogatás. Furcsa lesz.

No, de majd legközelebb folytatom, most inkább elmgyek aludni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr78898798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása