HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Ez+az

2009.02.09. 22:43 :: StZsu

Jó kis hétvége volt ez. Nem sokat voltam itthon, és egy percet sem unatkoztam. Úgy kezdődött, hogy pénteken apummal meglepetésbulit szerveztünk anyumnak a szülinapja alkalmából, ami még kedden volt. És mivel meglepi volt, mindent én sütöttem, főztem pénteken. Csináltam nagyon finom almás-csokis sütit, vargabélest, és fasírtot, meg hozzá majonézes kukoricát, meg franciasalátát. Anyum volt kollégái voltak a meglepetésvendégek. Jól sikerült nagyon.

Aztán szombaton voltunk Esztergomban, aztán elmentünk Tátra Berta (tesóm barátnője) szüleihez ebédelni, majd velük együtt felmentünk Dobogókőre sétálni egy kicsit. Az is jó volt, rég jártam már arra. Esztergomban is, és Dobogókőn is. Ehhez persze tudni kell, hogy anyukám Esztergomban született, úgyhogy sokat jártam arra régen.

Vasárnap pedig délelőtt találkoztam pár gimis osztálytársammal délelőtt. Elmentünk a Vörös Oroszlánba "teázni", bár, csak egyikünk teázott. Jó volt látni őket. Van, akivel érettségi óta (lassan 4 éve...) úgy kétszer talákoztam. Ezután pedig mentünk ebédelni mama húgáékhoz. Én egy kis késéssel ugyan, de azért befutottam még mielőtt teljesen befejezték volna az ebédet. Eredetileg úgy terveztük, hogy Andrissal (unokatesóm) elmegyünk még délután korizni is, de az már kimaradt, mert az idő sem volt épp jó (szakadt az eső), meg aztán már nekem pl kedvem sem nagyon volt már. Jó kis nap volt ez is.

Ma meg elmentem elintézni az európai egészségbiztosítási kártyámat (meg apumét). Aztán hazajöttem, és Szex és New Yorkot néztem nagyjából egész nap. Meg kinyomtattam pár dolgot, amit holnap nagyon el kéne kezdenem tanulni. Meg emaileztem párat. Szóval, nem csináltam szinte semmi értelmeset, miután hazajöttem. Nagyjából ezt tervezem holnapra is. Na jó, nem. Be kéne mennem a suliba beszélni egy tanárral. Meg lehet, hogy este színházba megyek, de ez még nem biztos. Van 2 jegyünk, és még nem egészen tisztáztuk, hogy hármunk közül ki nem megy. Szerdán meg ha minden igaz, mozizni megyek. Aztán csütörtökön talán találkozom pár emberrel. Évfolyamtársakkal, meg lehet, hogy az egyik lánnyal akivel együtt megyünk ki Kemptenbe. Meg be kéne mennem a Margitszigetre a szállodába is, mert Balázs még "lóg" nekem két dr. House dvdvel. Aztán pénteken meg megint bulihegyek. Megyek fodrászhoz is majd. :) Tök jó, csini leszek estére. Először családi ünneplés lesz, délután, este pedig a mozis búcsúbulim lesz.

Már csak 11 napot vagyok itthon. És most kezdek rájönni, hogy még egy csomó minden dolgom van, és kezdek kételkedni, hogy minden bele fog e férni ebbe a 11 napba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr12933593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása