HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Vége...

2009.02.01. 15:35 :: StZsu

Tegnap volt az utolsó napom a moziban. Jó volt. Boxban voltam, mint az első nap. És Zoli vett le, mint az első nap. És hiányom lett... Mikor, ha nem az utolsó nap??? No de mindegy, ez van... És szereztem Bolt-os poharat (Bolt egy szuperkutya, ha esetleg valaki nem tudná...). És Ági kiírta nekem a Szex és New Yorkot (mind a 6 évad, + a film, + P.S. I love you, Ház a tónál és Házibuli) dvdre, hogy legyen majd mit nézegetnem kint. :) És Bálint az utolsó két napomon elnézte nekem, hogy piros a körmöm. :) Furcsa belegondolni, hogy nem dolgozom ott többet, és hogy újra jegyet kell majd vennem, ha mozizni akarok.

No, de mindegy, mostmár nincs más hátra, mint előre! 4 hét múlva ilyenkor már nagy valószínűséggel a kolesz szobámban fogok ülni Kemptenben. :D Tök jó. És egyben egyre ijesztőbb is. Mármint, ez olyan jó ijesztő. Vagyis, izgalmas. És addig még mennyi dolgom lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr67916169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása