HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Életjel

2009.04.13. 23:17 :: StZsu

Igen, igen, még mindig élek. Ami azt illeti, pont ezért nem írtam egész héten, mert nem annyira értem rá még.

Szóval, utoljára ha jól emlékszem, ott tartottam, hogy otthon voltam kicsit "nyaralni" húsvétra. Pénteken vásároltunk, szombaton elmentünk Hűvösvölgybe, vasárnap Alcsútdobozra az arborétumba Bertáékkal, és hétfőn pedig otthon vártam a locsolók tömegét, majd amikor beláttam, hogy nem jönnek, elhúztam otthonról... Találkoztam először Dorkával és Nórival. Felmentünk a Gellérthegyre, és turistát játszottunk egy kicsit. Legalábbis, én. Rendesen felszerelkezve fényképezővel, meg vettem képeslapot is, meg minden... A képeslapok közül az egyiket alá is írattam velük, és azóta már a szekrényemen díszeleg. Merthogy (lehet, hogy ezt már írtam), ahova elmegyek, veszek egy képeslapot, aláíratom azokkal, akikkel együtt voltam, és kiragasztom a szekrényemre. Eddig van Neuschwanstein (abból 3 is), Nürnberg, München, és Budapest. Svájcban is akartam venni egyet, de végül elfelejtettem. A másik három még várat a sorsára, de az egyiket valószínűleg Matthias kapja, egy Unicummal együtt. Poncho és Rodrigo is kapott egyet. Mármint, egy Unicumot. Érdekes arcot vágtak, amikor kóstolták. De azért ízlett nekik. Legalábbis, nem mertek mást mondani. :-)

Kedden jöttem vissza, Zolival, és Serivel. Aztán még kedd este át is mentem Cilihez. Ahhoz képest, hogy nem akartam sokáig ott maradni, ehhez képest megint volt vagy 11, mire eljöttünk. Ja, mert közben befutottak szomszédaim is lasagnát enni Cilinél. Merthogy, neki van sütője, nekünk meg nincs. Szerdán volt egy egész órám, erre természetesen be is mentem. Aztán délután meg nem is tudom, mit csináltam. Leginkább semmit, ha jól emlékszem. Vagyis, elmentem vásárolni, meg emaileket írogattam, meg aludtam (nem eleget), meg aztán este átjött Cili egy kicsit, meg itt voltak szomszédaim is kicsit beszélgetni. Vicces dolog, hogy mostanában leginkább úgy beszélgetünk szomszédaimmal, hogy amelyik szobában kikötünk, előbb utóbb mindhármunk laptopja is ott köt ki, és mindenki teszi a dolgát. De legalább nem egyedül ücsörgünk, hanem együtt. Aztán, miután Cili itthagyott minket (elment Kristófhoz palacsintázni), megkóstolták az Unicumot, aztán átmentek a Zugspitzbe, meg akartak menni Parktheaterbe, de ha jók az infóim, az már kimaradt. És igen, én is kihagytam szerdán a Parktheatert. Ilyen se nagyon volt még! Viszont, a Zugspitzet is kihagytam, bár, állítólag az jó volt. No de mostmár mindegy. Aztán, tegnap, vagyis csütörtökön meg nagyjából egész nap suliban voltam (10től 17.15ig...). Aztán hazajöttem, folytattam az email írogatást (gyakorlati helyet keresgélek), meg próbálkoztam megcsinálni az egyéb dolgaimat, aztán este pedig menzaparti volt. Nagyon jól sikerült. 8ra odamentem, merthogy nem volt még jegyem, aztán átmentem még egy kicsit Cilihez, és olyan 10 felé érkeztünk meg a menzára. Viccesen üres volt még, ami azért érdekes, merthogy úgy tudtuk, hogy csak 1ig tart a buli, és 10kor még nem történ nagyon semmi. De aztán elkezdtek szállingózni az emberek, és végül nagyon szupi este kerekedett belőle. És tényleg nem tartott sokáig, fél 2kor már erősen vége volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr421063373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása