HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

2009.03.18. 15:19 :: StZsu

Annyira jo, bejöttem ebedelni Cilivel, majd mentem az oramra, mint egy szorgos kisdiak, erre kiderült, hogy az az ora sincs ezen a heten, mert az meg csak 2 hetente van, es csak jövö heten kezdödik... Szoval, ma sem sikerült beülnöm egy orara sem, mert a masik, ami meg delelött lett volna, az ugyanazzal a tanarral van, mint a tegnapi (amit amugy, mint veletlenul megtudtam a selbstbedienungsportalrol, atraktak csütörtök 9.50re, ami annyira nem jo, mert ha szerda, akkor Parktheater...), ami elmaradt, mert a tanar beteg. Szoval, a heten egy azaz egy darab oran sikerült resztvennem... Es mielött barki meggyanusitana, nem en logtam el, hanem az orak maradtak el!!! Nem rossz arany, 6bol 1 oram volt megtartva a heten.

Ugyhogy most bejöttünk a Rechnezentrumba, h eltöltsünk itt nemi idöt. Es itt persze nemet billentyüzet van, ezert nincsenek magyar ekezetek, viszont, az ö, meg az ü pl tök mashol van, mint a magyaron, es ez nemi problemat okoz, ugyhogy sorry, ha valamit elirtam... Na, de most megyünk Seriekhez, feladjuk a szerzödeseinket, meg a learning agreementeket, hogy minel hamarabb kapjuk a penzt. Bar, faxon mar elküldtük, de azt mondta a koordinator, h kell az eredeti is, de inditja az utalasi folyamatot... Ugyhogy lehet, h lassan meg is kapjuk... Juppiii...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr11009888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása