HTML

Kempten, megyek!

Nyertem egy ösztöndíjat Németországba :)

Friss topikok

  • Jucika: Szia Zsuzsi!!! Nagyon zsír ez az egész, jó ötlet... Ügy-bügy vagy!!! pussszka :))) (2008.11.18. 19:52)

Linkblog

Az élet netes oldala

2009.03.02. 18:19 :: StZsu

Megkaptam a kódomat a nethez, és működik:) Így már mindjárt más az élet!!! Tudom, netfüggő vagyok. Nem is tagadom. De mondjuk, ilyenkor azért nagyon jól tud jönni! Tegnap este hiányzott azért eléggé, úgyhogy örülök, hogy már van.

Amúgy tegnap megérkeztem Kemptenbe, úgyhogy a cím gyakorlatilag értelmét vesztette, merthogy már itt vagyok. Tegnap 11 körül értünk ide, majd elmentünk keresni valami helyet, ami nyitva van vasárnap is, és meg tudunk ebédelni mamáékkal, majd útközben teljesen véletlenül találkoztunk Cilivel. Aztán ettünk egy wurstot, majd mamáék elmentek :(, én meg itt maradtam, szerencsére nem tök egyedül, merthogy akkor már Cilivel mászkáltunk. Benéztünk a többiekhez (Seri, és Zsani), akik egy harmadik koleszban laknak, aztán eljöttünk megnézni az én szobámat, aztán elmentünk megnézni Cili szobáját, aztán a sulit, aztán már négyesben mászkáltunk a városban még néhány órát, majd be akartunk ülni valahova sörözni, de kb 15 perc múlva már zárt is a hely, úgyhogy nem maradtunk ott, hanem felmentünk Serihez, és boroztunk. Aztán kölcsönkértem tőle egy dvdt (Volt, és Ne szórakozz Zohannal), és Cilivel együtt eljöttünk. 8 után értem haza, aztán pakolásztam, Zohant néztem, meg vacsiztam kicsit. Kicsit lehangoló volt tökegyedül, net nélkül, de azért nem volt olyan vészes. Aztán ma meg délelőtt megnéztem a Voltot, miközben tettem-vettem, majd elmentem a Fórumba, és vettem pár dolgot, aztán hazajöttem, ettem egy kis pesztós tésztát (kicsit többet sikerült főznöm, mint kellett volna, úgyhogy alig bírtam megenni), majd elindultam Cilihez, de kicsit lassabban értem oda, mint terveztem, így már nem mentem fel netezni, hanem egyből mentünk a suliba, mert kezdődött a program. Volt némi bemutatkozás, és utána egy nagyonhosszú németóra, sok mexikóival, akik még életükben nem tanultak németül... Izgalmas volt... De van egy francia lány, aki viszont itt lakik a koleszomban, úgyhogy vele jöttem haza. Egyelőre nagyon szimpatikusnak tűnik. Most meg lassan megyünk vissza a Zugspitzstrasséba, mert welcome party lesz, és elvileg jön Matthias is, úgyhogy megismerem végre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kemptenbevagyom.blog.hu/api/trackback/id/tr52975876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása